Home Serveis


Administració de comunitats
En què podem ajudar la seva Comunitat
Estalvi:
- Analitzarem els costos econòmics de la seva Comunitat.
- Presentarem un pla d’estalvi i millora dels serveis contractats.
Flexibilitat:
- Ens adaptarem a les característiques de la seva Comunitat, podent treballar amb el seu compte propi o amb el de l’administració, respectant els seus industrials de confiança
- Fem les Juntes al lloc d’elecció de la Comunitat. Disposem de 2 Sales de Juntes a les nostres instal·lacions, la més gran amb capacitat per a 30 persones
Professionalitat:
- Gestió rigorosa de la comptabilitat.
- Pagament puntual als proveïdors.
- Seguiment exhaustiu dels impagats.
- Confecció de comptes i pressupost de despeses clars i detallats.
Eficiència:
- Tramitació ràpida i eficient de totes les incidències comunitàries.
Compliment de la normativa:
Verificarem el compliment de la normativa que afecta la seva Comunitat,
- La Inspecció Tècnica de l’Edifici per a la obtenció del Certificat d’aptitud.
- La Llei orgànica de protecció de dades.
- La normativa sobre Baixa Tensió.
- La prevenció de riscos laborals
- Les obligacions tributàries
Atenció personalitzada:
Assignem una persona de contacte per a la seva Comunitat, per a que la comunicació sigui el més fluïda possible.
Administració de lloguers
En què podem ajudar-lo…?
Si té un immoble per llogar:
- L’orientarem per donar-li al seu immoble el màxim valor, aconsellant-li les reformes oportunes i recomanant-li bons professionals.
- Li oferirem la possibilitat de finançar les reformes per a que pugui rendibilitzar el més aviat possible el seu patrimoni.
- L’assessorarem per a que compleixi tots els requisits legals: cèdula d’habitabilitat, certificat energètic, butlletins d’instal·lacions, ingrés de la fiança.
- Li explicarem les repercussions fiscals que tindrà l’arrendament
- Ens encarregarem d’anunciar l’immoble en els principals portals immobiliaris i seleccionar els llogaters amb les millors garanties
Si té un immoble llogat:
Li realitzarem tots els tràmits per a que no s’hagi de preocupar de res:
- Cobrament dels lloguers i reclamació d’impagaments
- Pagament puntual de les liquidacions en el període acordat
- Gestió d’incidències
- Certificats anuals per l’IRPF
- Confecció i presentació d’autoliquidacions i declaracions fiscals
- Revisió de l’estat de l’immoble a la finalització del contracte i càlcul dels consums de subministraments, practicant la liquidació de la fiança.
Si està buscant pis de lloguer:
- Ens ocupem que l’immoble que vulgui llogar reuneixi tots els requisits legals.
- Redactarem el contracte de lloguer amb clàusules clares i entenedores.
- Ens encarregarem del pagament i presentació de l’I.T.P.
- L’atendrem quan ja ocupi l’immoble en qualsevol incidència que pugui produir-se.

